Асистентот за продажба во Медикус Хелп ја организира работата во продавницата, активно учествува во креирање и спроведување на задачи поврзани со секојдневно функционирање на продавницата.
Дел од работните задачи:
- Продажба и услуга на клиентите,
- Следење на залихата на производи и учество во процесот на нарачки,
- Прием и организирање на роба во магацин.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
- Минимум завршено средно образование (предност медицина);
- Познавање на работа со компјутери;
- Познавање на англиски јазик.
ЛИЧЕН ПРОФИЛ
- Професионален однос кон работата;
- Одлични комуникациски способности;
- Способност за организација и продажба;
- Подготвеност да се одговори на потребите на клиентите за да се задоволат нивните потреби, барања и очекувања;
- Способност за индивидуална и тимска работа.
Ние ви нудиме:
- Вкупно 40 работни часови во неделата;
- Бонуси согласно КПИ и можност за напредок во кариерата;
- Платена едукација;
- Одлична работна атмосфера.
Апликациите треба да бидат доставени на e-пошта: contact@jobs.com.mk